عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بدون تو میمیرم امین

 

 

ای گوهر نایاب من بی تو می میرم

چون ماهی دور از آب من بی تو می میرم

ای سوز من ای ساز من ای علت آواز من

جان از تو میگیرم من بی تو می میرم 

ای همسفر آهسته تر ای همسفر آهسته تر

من خسته ی عشقم پا بسته ی عشقم

جان از تو می گیرم من بی تو میمیرم 

ای گوهر نایاب من بی تو میمیرم

چون ماهی دور از آب من بی تو میمیرم

با گریه های من تو خنده ها کردی

با اشک گرم من هر شب صفا کردی

ایثار جان در پای جانان هرگز آسون نیست

فرهاد جان بر کف در این دنیا فراوان نیست

من زنده کردم قصه ی فرهاد دوران را

من زنده کردم نام هر نشکسته پیمان را 

جان از تو می گیرم من بی تو می میرم

ای گوهر نایاب من بی تو می میرم

چون ماهی دور از آب من بی تو می میرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 14:4 | |